Golfen!

Igår testade vi för första gången ersättning på vår lilla grabb. Han attackerade flaskan som vanligt, grinade lite illa först men blev sen helt galen och käkade som en häst. Han är inte så kinkig så länge det är mat och mättar! ;)

Vid 7 lämnade vi kvar Rasmus och Kita hos farmor och farfar och begav oss hemåt för att fixa iordning oss. Till min stora lycka kom min älskade Sussi ut till oss på värmdö för att hänga med ut.
Vi hade sjuk klädesångest men till slut lyckades vi båda bli nöjda och vid 9 var vi någorlunda klara. Jenny körde oss till golfen vid halv 10 och vi var typ först ute ;)
Perfekt. Baren för oss själva!
Jag är otroligt stolt över mig själv, jag trodde verkligen att jag skulle bli pissfull på 2 cider men jag höll mig snygg och städad på både lite drinkar och cider.
Massa dans blev det också. Roligt!
Vi lyckades roa oss till halv 3. Sen blev vi hämtade av Jenny och åkte och sov hos Tobbes föräldrar! Rasmus verkade sova gott när vi kom :)
Han hade varit jätte duktig hela natten och ätit både mjölk som jag pumpat och ersättning!

I morse gick jag upp vid 9. Då låg Rasmus och busade på köksgolvet med farmor :)
Jag badade honom och topsade öronen så han vart snygg och ren! Sen tvingade vi upp en sliten pappa och begav oss till BVC.
Våran bjässe väger nu 5630g och är 55,5cm lång!
Läkarbesöket gick bra. Våran kille var hur glad som helst och låg glatt och sprattlade och var så farscinerad över mobilen som hängde över bänken där han låg! Allt var bra med våran kille!
Härligt!
Snart smiter våran älskling/husse/pappa iväg på bio. Då ska vi ha massa mys för oss själva vi 3 :)

Rasmus har redan börjat att smått flirta med kameran och idag har man fått sjuuukt mycket ögonkontakt och flirtande och leende från killen! Man bara smälter!

   
Massa bus med kameran och massa prat och sprattel med pappa i soffan!


Såhär mysigt och varmt var det förra veckan! Rasmus passade på att åka lite båt med pappsen. Man längtar efter värmen igen! Det var ju så underbart!




Kommentarer
Postat av: Susanne

Den där ersättningen smakar verkligen pecka men bebbarna verkar gilla det. Men de vet ju inte om något annat än. hehe.

Härligt att du fick ut och roa dig lite. Man behöver det ibland. :)

Vad söt han är eran skatt! Underbar bild där i poolen. :)

2009-07-10 @ 12:35:22
URL: http://cocosflinga.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0