Dunder och brak

Ja idag har det inte gjort så mycket mer än att dundrat, brakat och regnat ute känns det som!
Idag har jag tagit tag i att äntligen handla filter till pumpen i akvariet! Grattis Camilla, inte en dag för sent!

Under dagen har vi varit hos Tobbes föräldrar. Tobbe har tillsammans med hans pappa rivit massa träd och röjt på tomten. Jag och Rasmus valde soffan och tv:n som vi emellanåt fick stänga av när det blixtrade som mest!

Alldeles nyss var vi på coop och inhandlade lite ersättning och snart ska jag sätta igång att pumpa mjölk inför i morgon. Rasmus ska vara hos farmor och farfar från kvällen till torsdag förmiddag medans vi ska ut på Wermdö Golf och svira lite. Jag ska dricka första gången, kan bli spännande! Men blir nog ganska lugnt eftersom vi ska till BVC med Rasmus 10.45 på torsdagen ;) Snyggt om båda stinker alkohol!
Rasmus fick 4 nya bodysar av farmor idag. Hon hade shoppat loss på coops rea. de var i storlek 62 och 68. Bra det som våran kille växer!
Jag shoppade även en babyborste till Rasmus som Tobbe tyckte var helt onödigt men jag tror han ändrade inställning när jag nyss kammade olika frisyrer på Rasmus som vi hade väldigt roligt åt. Snyggast var ju tuppkam och vattenkammat ;)


Rasmus väntar på att jag ska klä på mig inför våran morgonpromenad med Kita!

      
Bus med kameran    Vattenkammad kille

      
Tuppkam                    Bus på filten


Kommentarer
Postat av: Susanne

Härligt att du ska ut på lite festligheter. Det är du värd. ;)

Störtsköna bilder på Rasmus med cola frisyrer. :)

2009-07-07 @ 21:05:25
URL: http://cocosflinga.wordpress.com/
Postat av: Åsa

Låter grymt att få gå ut lite. Lite spännande att se hur man reagerar på alkohol :) Coola små frisyrer, han är hur söt som helst!

Kram!

2009-07-08 @ 11:16:58
URL: http://maj09.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0