Hej mitt vinterland!

Det är så underbart med snö!!!!
Första promenaden med hundar och vagn i morse vad dock lite spännande om man säger så. Helt oplogade gångvägar så vi knatade på bilvägarna, men det gick så bra så. Är riktigt imponerad över hur bra det går med vagnen i snön trots dessa svängbara hjul som alla har berättat för oss hur hemskt det skulle bli i vinter! :)

Igår när jag gick och la mig såg det ut såhär i sängen:

En karl, två hundar och en bebis hade fläkt ut sig rätt rejält i sängen ;)
(om ni inte ser hund nummer 2 så är det den vitta högen precis bakom Kita)

När Rasmus och Tobbe låg och sov begav jag mig till Coop, han precis lagom innan stängning. Fyndade ett paket blöjor för 65:- istället för 125:- Var något erbjudande de hade just nu. Passa perfekt, men tänk om de alltid kunde kosta det!

Min badande prins:

Varje kväll innan det är dags för natti natti får Rasmus bada lite. Vi övar varje dag på att hålla andan när man får vatten i ansiktet och han börjar bli en hejjare och tycker inte alls det är läskigt längre.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hihi, känner igen det där med hund, barn och man överallt :) Det är himla mysigt men man undrar ju var man själv ska få plats!

Kram!

2009-12-18 @ 14:29:39
URL: http://maj09.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0