Första snön!


Observera att 2:an hade ramlat ner på bilden. Vi är alltså på kryssning den 11/12 -09... :)

Vi hade en riktigt lyckad kryssning och jag mår bra mycket bättre idag än jag egentligen förtjänar. Att inte ha druckit mer än någon cider någon enstaka gång under flera månader och sen festa till ordentligt kunde ju ha slutat illa...
Middagen vi åt igår vågar jag nog säga att det var det godaste jag ätit någonsin! Pepparstek på oxfilé, den var helt perfekt tillagad! Vattnas i munnen bara jag tänker på den.

Rasmus hade skött sig riktigt bra med mormor och morfar och även Kita hade tyckt att livet var ganska okej fast vi lämnat henne. Kita blev hysteriskt glad när vi kom hem. Rasmus verkar knappt ha fattat att vi varit borta och såg mest förundrad över varför vi höll på att pussa och krama ihjäl honom.

Idag kom det äntligen snö. Riktigt efterlängtat, jag älskar snö! Självklart blev vi tvugna att ta första bilden på Rasmus i snön!!! Vi tyckte nog att det var roligast, Rasmus såg mest chockad ut:



Hoppas snön ligger kvar imorn så Rasmus kan få pröva sin snygga nya pulka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0