En 3:e tand

Idag mådde både jag och Tobbe mycket bättre. Rasmus fick som sagt inga biverkningar alls av vaccinet.
Idag begav jag och Rasmus oss till IKEA och handlade lite smått och gott.
Bland annat fick Rasmus ett bord och 2 stolar till "sitt" rum i julklapp från oss. Vi slog inte in dem utan Rasmus fick vara med och se på när pappa meckade ihop.
 

Rasmus hjälpte till så gott han kunde. Här har han precis provsmakat pappas fot. Man ser ju på minen hur... eh... gott det va! (Jag ber om ursäkt för Tobbes smutsiga "vita" strumpor)



Sen fick ju Rasmus självklart provsitta vid bordet


När Rasmus åt sin kvällsgröt upptäckte vi att en tredje tand är på väg, denna gång uppe. Den har spruckit genom tandköttet och syns lite svagt. Märkte det när det klingade till med skeden om jag insåg att det inte var tänderna där nere.
Efter att vi nattat Rasmus har han vaknat två gånger och varit lite ledsen, har nog med tanden att göra. Hoppas att han kommer sova bra imorn natt hos hans mormor och att han kan visa att han faktiskt kan sova mellan 20.30 - 07.00 utan att vakna som han gjort hitills hela veckan :)

Imorn är det dags för barnfri kryssning. Wohoo vad skoj det ska bli!!!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad skoj med ny tand. :) Dom växer våra små knattar... :)

Ha så kul på kryssningen!

Kram!

2009-12-11 @ 08:03:40
URL: http://cocosflinga.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0