Vad händer med nätterna?

Snacka om att man blivit bortskämd med nätterna med Rasmus. Han har ju varit en liten ängel. Han började ju sova från typ 22-06 utan att vakna och somnade dessutom om till halv 10, efter ett tag blev det 22-04, vaknade igen någon gång under morgonen och sov sen till ca halv 10...
Men nu vet jag inte vad han har börjat med.
I går somnade han runt 22, vaknade ca 23 och gallskrek (mardröm), somnade om direkt igen. Vaknade nästa gång runt 02, skulle käka och somnade om. Vaknade igen runt 04, käkade och somnade om, vaknade igen vid 06 och skulle käka och somnade om sen har han småbökat hela morgonen men när jag gick upp vid 9 så har han sovit som en stock sen dess. SUCK!
Ska han börja käka varannan eller var tredje timme igen??? Hope not! Jag är bortskämd :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du får hoppas att han bara är inne i en tillväxtfas :) Det verkar som om bebisar har en del "faser" - bra och dåliga - och det bästa är väl kanske att de går över så småningom!

2009-08-28 @ 18:05:24
URL: http://maj09.blogspot.com
Postat av: Åsa

Nätterna går bra. Han somnar vanligtvis vid 21-22, ammas runt 01-02 och sedan amning igen vid 04-05. Sedan är det morgon för honom vid 7 :) Sedan sover han runt 10 igen och då brukar jag passa på att äta frukost, duscha och läsa tidningen...

Det sköna är att han inte behöver nattas när han har ätit utan jag lägger honom i sängen, släcker och efter ett tag så somnar han av sig själv :) Kram!

2009-08-29 @ 11:17:54
URL: http://maj09.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0