Min lilla toviga prins

Jag började undra i morse, hur vanligt kan det vara på en liten 3-månaders kille att mamma behöver ha balsamspray i håret för att det är så långt så det blir tovor när han sover? ;)
Jag inhandlade balsamsprayen i förrgår för att han har börjat få lite små tovor ibland. men imorse. Jag fick en CHOCK!
Han såg ut som han hade fått en elchock :P Det var bara att dränka håret i sprayen och reda ut det för hand.
Håret är nu ca 5-6cm långt, helt otroligt!
Nu blir det dock klippning någon dag, oavsett vad pappa Tobbe säger. Han har vägrat hittils. Men han kan ju inte vara alldeles tovig lilla Rasmus!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hi,hi... det låter som om det blir en klippning snart :) Eller så får ni spara och sätta upp det i en tofs!

Kram!

2009-08-20 @ 20:32:25
Postat av: Åsa

Skumt, det var jag som skrev inlägget innan men det syntes visst inte :)

2009-08-20 @ 20:33:55
URL: http://maj09.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0