Massa bilder

Måste ju lägga in massa bilder från veckan i Norrland:

           
Här har vi vandrat första biten upp på fjället. Sen blev det blöjbyte om amning mitt på fjället såklart, Rasmus var så nöjd!

Vi vandrade ner i ravinen. Den smala stigen till höger lekte vid bergsgetter på... Kita blev överklycklig så fort vi kom till vatten!

   
Här var vi på besök vid fisketrappan. Denna öring på 80cm och 5kg kom upp! Tobbe ville ha den på sitt flugspö sa han! ;)

     
Här har jag lurat upp Tobbe på hästryggen. Vi red genom en bäck. Fotot är taget från hästryggen och min häst Linn´s öron är med.

 
Rasmus redo för fjällvandring en av de svalare dagarna. Jackan var perfekt då! ;)

 
Bildbevis på att jag flugfiskade!

När vi kom hem blev Rasmus gladast att se: våran TAKFLÄKT i sovrummet ;) Han är så rolig. Varje morgon när han vaknar ligger han minst 20min och skrattar och pratar med takfläkten. Nästa favorit förutom mamma och pappa är gardinerna i vardagsrummet. De kan han också prata oavbrutet med en bra stund!

Nu ska jag, Rasmus och Kita snart åka iväg och umgås med Emma och måla och fixa vid hennes nya hus! Mysigt!
Igår träffade vi Maria, en gammal kompis som jag inte träffat på flera år. Det var väldigt roligt att träffa henne igen och vi hade jätte mysigt.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilka härliga bilder!

Kan tänka mig att takfläkten är intressant. Vår vagga hänger i kroken som takfläkten hängde förut men så fort han växer ur den åker fläkten upp igen. Ska bli intressant att se om V åxå gillar den. :)

2009-08-13 @ 13:55:24
URL: http://cocosflinga.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0