Lattemammor utan latte

Idag hade jag och Rasmus träff med Malin och Nicholas.
Vi har bestämt att dessa små söta pojkar ska bli bästisar, hoppas att de snällt tycker det de också :)
När Malin och Nicholas kom hit så sov Nicholas så vi roade oss med Rasmus. Jag blev tvungen att visa hus lättroad Rasmus var med fläkten.
Så fort Nicholas vaknade la vi även honom bredvid Rasmus i sängen under fläkten.
Så roligt att se att även Nicholas tyckte fläkten var hur kul som helst. Malin undrade om även hon borde köpa en takfläkt när jag berättade hur mycket jag hann göra medan Rasmus snackar med den ;)
(Jag tog en bra bild på killarna, men självklart hittade jag inte USB-sladden just nu...)

Efter ett tag blev vi väldigt hungriga, vi kom på att vi skulle promenera ned till Dellan-fiket och luncha. Så där som alla mammalediga mammor gör.
Vi lekte helt enkelt latte-mammor utan latte.
För vi åt bara smörgås och drack läsk vi :)

Igår var jag hos min BM. Vi bestämde att jag skulle börja knapra mini-piller. Jag fick någon svagare variant då jag bad om att få lite mindre humörsvängningar, tycker de är ganska hemska redan nu.
Med svagare piller var det tydligen ännu mer viktigt att hålla tiderna när man knaprade dem. Så nu blir det påminnelse varje dag ett tag framöver så jag inte missar någon. Vill inte riktigt ha en till liten söt baby just nu ;)

Måste skryta lite också. Jag och underbara Tess har börjat att promenera en timme varje kväll med hundarna och lilla Rasmus i vagnen. Idag var vi ute en timme trots storm och ös-regn. Duktiga vi!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hejja, vad duktiga ni är. :) Måste ta mig i kragen jag med.

Kram!

2009-08-19 @ 07:59:23
URL: http://cocosflinga.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0