Hon gjorde det IGEN

Rasmus var lite kinkig och väldigt ledsen under kvällen igår. Verkade som han hade riktigt ont där de hade stuckit honom och hur man än gjorde så kom man ju åt där när man bar på honom, ammade osv.
Han har heller inte sovit lika bra i natt som han brukar utan varit lite kinkig. Idag har han varit på riktigt bra humör igen och verkar inte ha ont.
Kunde ta bort plåsterna också utan att han brydde sig.

Ja, jag gjorde det igen. Var iof länge sen jag lyckades första gången. Jag tvättade en tvättmaskin utan att plutta ner avlopsslangen i duschavloppet :S = pissmycket vatten i hela badrummet när vi kom hem.
Tobbe bara skrattade och jag var arg som ett bi och hotade att döda honom...
Blev väldigt rent i badrummet i alla fall efter jag hade sanerat. Allting för med något bra eller vad säger man?

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det man inte har i huvudet... ;) Det är iallafall bättre att glömma slangen än att glömma plattan på som jag brukar göra. Var tog minnet vägen??? :P

2009-08-25 @ 21:55:09
URL: http://cocosflinga.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0