Fika med mammagruppen

Idag var det fikadags för mammagruppen på Delselius i Grisslinge.
5 av 8 bebisar och mammor dök upp!
Vi hade en jätte trevlig fikastund med massa prat. Alla bebisarna var riktigt duktiga, man kunde nästan tro att de var rutinerade fika-barn ;)
Rasmus började med att sova i sin vagn en bra stund, sen vaknade han och var på ett bra och jätte lugnt humör så han satt i mitt knä och tittade och jollrade nästan hela tiden. Ända gånger han blev ledsen var när han hörde barn runt om som grät, då åkte put-läppen fram.

Jag och Malin fick för oss att vi skulle åka samma bil till fikat idag med 2 emmaljunga och 2 bebisar. Det gick sådär, med lite våld och vaselin så! ;)
Det var bra trångt att få in två vagnar i bakluckan även fast det var en volvo v70 men med mycket lirkande gick det!
Nästa vecka ska vi alla ses på öppna förskolan och babyrytmik :) Längtar!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja bäbisgråt smittar verkligen lätt. ;)

Ska bli intressant att se vad du tyckte om babyrytmiken sen. Jag hade tänkt anmäla mig men glömde...

2009-08-26 @ 21:53:00
URL: http://cocosflinga.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0